Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
- Mijn rekening
- Afmelden
Besançon naar Luik Trein
Vind het goedkoopste trein ticket voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Besançon naar Luik door trein
De reis van Besançon naar Luik door trein is 378,25 km en duurt 6 uur en 43 min. Er zijn 3 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 06:33 en de laatste om 12:54. Het is mogelijk om te reizen van Besançon naar Luik door trein voor slechts € 145,00 of zoveel als € 273,50. De beste prijs voor deze reis is € 145,00.
Laagste prijs | € 145,00 |
Reisduur | 6 uur en 43 min |
Aansluiting per dag | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui 3 |
Laagste prijs | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui € 145,00 |
Hoogste prijs | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui € 273,50 |
Eerste vertrek | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui 06:33 |
Laatste vertrek | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui 12:54 |
Afstand | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui 378,25 km |
Vertrek | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui Besançon |
Aankomst | TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui Luik |
Vervoerders | TGV Lyria, Thalys TGV Lyria, Thalys, Eurostar, TGV inOui |
Trein Tickets van Besançon tot Liège
Vergelijk prijzen en tickets van Besançon tot Liège
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Besançon naar Luik, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Besançon naar Luik te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Besançon naar Luik
De goedkoopste Besançon - Luik treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 64,25 als je geluk hebt, of € 72,59 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 91,48 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Luik te reizen
Als u met de trein naar Luik reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurostar is een hogesnelheidstrein die Londen verbindt met verschillende steden op het vasteland van Europa, waaronder Parijs, Brussel en Amsterdam. Eurostar, gelanceerd in 1994, heeft zich sindsdien gevestigd als een populair vervoermiddel voor vakantiegangers en zakenreizigers. Met snelheden tot 300 km/u bieden de Eurostar-treinen een snelle en milieuvriendelijke verbinding.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Thalys is een hogesnelheidstreinoperator die diensten aanbiedt tussen Frankrijk, België, Duitsland en Nederland. Thalys-treinen rijden met hoge snelheden en bereiken snelheden tot 300 km/u, waardoor ze een van de snelste en handigste manieren zijn om tussen steden in de regio te reizen. De treinen hebben moderne voorzieningen, waaronder comfortabele stoelen, wifi en eetgelegenheden aan boord, waardoor ze een populaire keuze zijn voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers.
Tickettypes en faciliteiten van Besançon tot Luik
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Eurostar, TGV Lyria en Thalys wanneer u van Besançon naar Luik reist.
Standard
Eurostar Standard-tickets zijn voor prijsbewuste reizigers en de meest beschikbare en betaalbare optie. Ze hebben echter een beperkte flexibiliteitStandard Premier
Eurostar Standard Premier-tickets bieden een premium economy-ervaring, ideaal voor rustig en comfortabel werken, maar tegen hogere kosten dan Standard. Dit ticket is inclusief extra beenruimte, gratis maaltijden en toegang tot tijdschriften.Business Premier
Business Premier-tickets zijn de eersteklas optie van Eurostar met comfort en flexibiliteit van het hoogste niveau, maar ook de duurste. Met dit ticket beschikt u over ruime zitplaatsen, heerlijke maaltijden geserveerd op uw stoel, toegang tot exclusieve lounges en toegewijde assistentie.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Standard
Met het Standard-ticket kunt u een budgetvriendelijke tweedeklas-zitplaats krijgen als u vooraf boekt. Gratis omruilen tot 7 dagen voor vertrek en restitueerbaar tot 7 dagen voor vertrek, daarna niet restitueerbaar.Comfort
U kunt een eersteklas zitplaats krijgen met het Comfort-tarief. Gratis omruilen tot 7 dagen voor vertrek en restitueerbaar tot 7 dagen voor vertrek, daarna niet restitueerbaar.Premium
U kunt reizen tegen een aangepast tarief met de volledige servicevoordelen van het Premium-tarief. Ervaar een comfortabele reis en maximale flexibiliteit om tot het laatste moment wijzigingen door te voeren of te annuleren.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Besançon tot Luik CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?