Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Como naar München Trein
Vind het goedkoopste trein ticket voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Como naar München door trein
De reis van Como naar München door trein is 320,65 km en duurt 8 uur en 52 min. Er zijn 5 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 05:11 en de laatste om 22:41. Het is mogelijk om te reizen van Como naar München door trein voor slechts of zoveel als . De beste prijs voor deze reis is .
Reisduur | 8 uur en 52 min |
Aansluiting per dag | Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity 5 |
Eerste vertrek | Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity 05:11 |
Laatste vertrek | Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity 22:41 |
Afstand | Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity 320,65 km |
Vertrek | Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity Como |
Aankomst | Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity München |
Vervoerders | Railjet, DB - Regionalbahn Railjet, DB - Regionalbahn, DB - Intercity, Frecciarossa, EuroCity |
Trein Tickets van Como tot Munich
Vergelijk prijzen en tickets van Como tot Munich
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Como naar München, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Como naar München te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Como naar München
De goedkoopste Como - München treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 34,19 als je geluk hebt, of € 67,98 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 120,22 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar München te reizen
Als u met de trein naar München reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
ÖBB Railjet is een hogesnelheidstrein die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB). Het verbindt grote Oostenrijkse steden met locaties in Hongarije, Duitsland, Zwitserland en Tsjechië. Super Sparpreis, Sparpreis en Flexpreis zijn tariefopties die de flexibiliteit van het ticket en de bijbehorende kosten bepalen, en Standard, First en Business zijn de niveaus van service en comfort die in de trein worden aangeboden.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Como tot München
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Frecciarossa, Railjet en DB - Intercity wanneer u van Como naar München reist.
Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Economy Class
Economy Class biedt open zitplaatsen met stopcontacten en bagagerekken.First Class
Eersteklas met verstelbare leren stoelen, tafels, stopcontacten en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen.Business Class
Business Class biedt nog comfortabelere zitplaatsen, een gratis welkomstdrankje en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen van het restaurantmenu, maar dit is alleen beschikbaar op bepaalde routes en tegen een extra vergoeding.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Como tot München CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?