Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto Trein
Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto door trein
De reis van Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto door trein is 891,36 km en duurt 15 uur en 50 min. Er zijn 32 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 02:16 en de laatste om 22:06. Het is mogelijk om te reizen van Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto door trein voor slechts of zoveel als . De beste prijs voor deze reis is .
Reisduur | 15 uur en 50 min |
Aansluiting per dag | TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn 32 |
Eerste vertrek | TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn 02:16 |
Laatste vertrek | TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn 22:06 |
Afstand | TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn 891,36 km |
Vertrek | TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn Frankfurt am Main |
Aankomst | TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn San Benedetto del Tronto |
Vervoerders | TGV Duplex, DB - Intercity TGV Duplex, DB - Intercity, HLB Hessenbahn, DB - Regionalbahn, ÖBB - Interregio (IR), DB - EuroCity Express (ECE), Nightjet, EuroCity, DB - InterCityNight, DB - InterCity Express (ICE), DB - Regional Express, TGV Lyria, Frecciarossa, Bayerische Regiobahn |
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto
De goedkoopste Frankfurt am Main - San Benedetto del Tronto treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 29,64 als je geluk hebt, of € 60,77 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 97,76 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar San Benedetto del Tronto te reizen
Als u met de trein naar San Benedetto del Tronto reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
HLB Hessenbahn is een Duitse spoorwegmaatschappij die regionale passagierstreinen exploiteert in de deelstaat Hessen. Het bedrijf is opgericht in 2005 en is een dochteronderneming van HLB Basis AG. HLB Hessenbahn rijdt op verschillende lijnen in de regio, waaronder de Frankfurt-Königstein-spoorlijn, de Taunus-spoorlijn en de Main-Lahn-spoorlijn. Het bedrijf exploiteert ook de Frankfurt Airport Express, die directe verbindingen biedt tussen de luchthaven van Frankfurt en verschillende steden in de regio. HLB Hessenbahn zet zich in voor veilige, betrouwbare en milieuvriendelijke vervoersdiensten aan haar passagiers.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
TGV Duplex is een hogesnelheidstrein van de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF. Het is een dubbeldekstrein die snelheden tot 320 km/u (200 mph) kan halen en is ontworpen om passagiers op langeafstandsreizen te vervoeren. Het is ook milieuvriendelijk, met lagere geluidsniveaus en lagere koolstofemissies in vergelijking met andere vervoerswijzen. Dit treintype is inbegrepen in de dienst TGV inOui.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Eurocity is een grensoverschrijdende treindienst die grote steden in Europa met elkaar verbindt. Het is een joint venture tussen nationale spoorwegmaatschappijen in verschillende landen, zoals Deutsche Bahn in Duitsland, SNCF in Frankrijk en SBB in Zwitserland. Eurocity-treinen bieden comfortabele en handige reismogelijkheden voor passagiers, met voorzieningen zoals airconditioning, restauratierijtuigen en wifi. De dienst rijdt volgens een regelmatig schema en biedt verbindingen tussen steden als Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen. Eurocity-treinen zijn een populaire keuze voor reizigers die meerdere bestemmingen in Europa willen verkennen zonder het gedoe van autorijden of vliegen.
Regional Express (Rex) is een Australische luchtvaartmaatschappij die geregelde regionale vluchten uitvoert naar meer dan 60 bestemmingen in heel Australië. De luchtvaartmaatschappij is opgericht in 2002 en heeft haar hoofdkantoor in Mascot, New South Wales. Rex exploiteert een vloot van meer dan 60 vliegtuigen, waaronder Saab 340-turboprops en Boeing 737-800NG-jets. De belangrijkste focus van de luchtvaartmaatschappij ligt op het aanbieden van betaalbare vliegreizen naar regionale gemeenschappen, met een sterke nadruk op veiligheid, betrouwbaarheid en klantenservice. Rex biedt ook een frequent flyer-programma aan, Rex Business Flyer, en heeft samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen zoals Qantas en Virgin Australia.
Interregio (IR) is een soort sneltreindienst in Europa die op middellangeafstandsroutes rijdt. Het is een stap onder de hogesnelheidstreinen van de InterCity (IC) en boven de regionale treinen. Ze worden vaak gebruikt voor woon-werkverkeer en zakenreizen, maar ook voor vakantiereizen. Interregio-treinen worden geëxploiteerd door verschillende nationale spoorwegmaatschappijen in Europa, waaronder Deutsche Bahn in Duitsland, ÖBB in Oostenrijk en SBB in Zwitserland.
InterCityNight is een soort langeafstandstreindienst die wordt geëxploiteerd door Deutsche Bahn, de Duitse nationale spoorwegmaatschappij. Deze treinen rijden 's nachts en bieden comfortabele slaapgelegenheid voor passagiers, waaronder privécabines met bedden en gedeelde coupés met stapelbedden. InterCityNight-treinen rijden doorgaans op belangrijke routes tussen grote steden in Duitsland en andere Europese landen, zoals Oostenrijk, Zwitserland en Nederland. Passagiers kunnen kiezen uit een reeks ticketopties, waaronder standaardstoelen, verstelbare stoelen en slaapplaatsen. InterCityNight-treinen staan bekend om hun betrouwbaarheid, comfort en gemak, waardoor ze een populaire keuze zijn voor reizigers die op zoek zijn naar een efficiënte en comfortabele manier om lange afstanden af te leggen.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Frankfurt am Main tot San Benedetto del Tronto
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, Frecciarossa en Nightjet wanneer u van Frankfurt am Main naar San Benedetto del Tronto reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Frankfurt am Main tot San Benedetto del Tronto CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?