Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
- Mijn rekening
- Afmelden
München naar Massa Trein
Vind het goedkoopste trein ticket voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
München naar Massa door trein
De reis van München naar Massa door trein is 471,79 km en duurt 11 uur en 26 min. Er zijn 20 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 07:24 en de laatste om 23:40. Het is mogelijk om te reizen van München naar Massa door trein voor slechts € 17,10 of zoveel als € 65,30. De beste prijs voor deze reis is € 17,10.
Laagste prijs | € 17,10 |
Reisduur | 11 uur en 26 min |
Aansluiting per dag | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa 20 |
Laagste prijs | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa € 17,10 |
Hoogste prijs | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa € 65,30 |
Eerste vertrek | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa 07:24 |
Laatste vertrek | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa 23:40 |
Afstand | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa 471,79 km |
Vertrek | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa München |
Aankomst | Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa Massa |
Vervoerders | Railjet, Frecciabianca Railjet, Frecciabianca, DB - Regionalbahn, Eurocity Brenner, EuroNight, Autobus, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, EuroCity, Frecciarossa |
Trein Tickets van Munich tot Massa
Vergelijk prijzen en tickets van Munich tot Massa
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van München naar Massa, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van München naar Massa te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van München naar Massa
De goedkoopste München - Massa treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 29,64 als je geluk hebt, of € 60,77 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 97,76 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Massa te reizen
Als u met de trein naar Massa reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
EuroNight is een soort internationale nachttreindienst die in Europa rijdt. Het wordt beheerd door verschillende nationale spoorwegmaatschappijen en biedt comfortabele slaapplaatsen, restauratierijtuigen en andere voorzieningen voor passagiers die lange afstanden afleggen. EuroNight-treinen rijden doorgaans tussen grote steden in verschillende landen, zoals Parijs en Berlijn of Wenen en Boedapest. Ze zijn vaak een populaire keuze voor reizigers die tijd en geld willen besparen door transport- en accommodatiekosten te combineren. De afgelopen jaren zijn echter veel EuroNight-routes stopgezet of vervangen door hogesnelheidstreinen, omdat de vraag naar nachtelijke reizen is afgenomen.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
Eurocity is een grensoverschrijdende treindienst die grote steden in Europa met elkaar verbindt. Het is een joint venture tussen nationale spoorwegmaatschappijen in verschillende landen, zoals Deutsche Bahn in Duitsland, SNCF in Frankrijk en SBB in Zwitserland. Eurocity-treinen bieden comfortabele en handige reismogelijkheden voor passagiers, met voorzieningen zoals airconditioning, restauratierijtuigen en wifi. De dienst rijdt volgens een regelmatig schema en biedt verbindingen tussen steden als Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen. Eurocity-treinen zijn een populaire keuze voor reizigers die meerdere bestemmingen in Europa willen verkennen zonder het gedoe van autorijden of vliegen.
Frecciabianca, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij van Italië, is een hogesnelheidstreindienst die prominente steden en dorpen in Italië met elkaar verbindt, zoals Milaan, Venetië, Bologna, Florence, Rome en Lecce. Frecciabianca-treinen rijden met een topsnelheid van 200 km/u en bieden passagiers eerste- en tweedeklas zitplaatsen. Deze dienst behoort tot de Frecciarossa-familie van hogesnelheidstreinen in Italië.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
ÖBB Railjet is een hogesnelheidstrein die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB). Het verbindt grote Oostenrijkse steden met locaties in Hongarije, Duitsland, Zwitserland en Tsjechië. Super Sparpreis, Sparpreis en Flexpreis zijn tariefopties die de flexibiliteit van het ticket en de bijbehorende kosten bepalen, en Standard, First en Business zijn de niveaus van service en comfort die in de trein worden aangeboden.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van München tot Massa
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, Frecciabianca en Nightjet wanneer u van München naar Massa reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Second Class
In de tweede klas van Frecciabianca geniet u van uw reis met verstelbare stoelen gerangschikt in rijen van vier (2+2), opvouwbare tafels, leeslampjes en voldoende bagageruimte. Als u tijdens uw reis honger krijgt, vergeet dan niet een hapje te eten in café-bar FrecciaBistrò!First Class
In Frecciabianca's First Class vind je stoelen die ruimer zijn dan in de tweede klasse. Bovendien kunt u uzelf vanaf het begin van uw reis verwennen met een welkomstdrankje, een snack en kranten.Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Economy Class
Economy Class biedt open zitplaatsen met stopcontacten en bagagerekken.First Class
Eersteklas met verstelbare leren stoelen, tafels, stopcontacten en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen.Business Class
Business Class biedt nog comfortabelere zitplaatsen, een gratis welkomstdrankje en de mogelijkheid om eten en drinken te bestellen van het restaurantmenu, maar dit is alleen beschikbaar op bepaalde routes en tegen een extra vergoeding.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
München tot Massa CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?