Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
- Mijn rekening
- Afmelden
Paris naar Bari Trein
Vind het goedkoopste trein ticket voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Paris naar Bari door trein
De reis van Paris naar Bari door trein is 1.426,16 km en duurt 24 uur en 56 min. Er zijn 4 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 07:21 en de laatste om 19:12. Het is mogelijk om te reizen van Paris naar Bari door trein voor slechts € 54,90 of zoveel als € 510,70. De beste prijs voor deze reis is € 54,90.
Laagste prijs | € 54,90 |
Reisduur | 24 uur en 56 min |
Aansluiting per dag | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity 4 |
Laagste prijs | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity € 54,90 |
Hoogste prijs | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity € 510,70 |
Eerste vertrek | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity 07:21 |
Laatste vertrek | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity 19:12 |
Afstand | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity 1.426,16 km |
Vertrek | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity Paris |
Aankomst | Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity Bari |
Vervoerders | Trenitalia, ICE Trenitalia, ICE, TGV Lyria, EuroCity, TGV inOui, Italo, Frecciarossa, Nightjet, Frecciargento, FlixTrain, TER, Eurocity Brenner, DB - InterCity Express (ICE), Intercity Notte, DB - Intercity |
Trein Tickets van Paris tot Bari
Vergelijk prijzen en tickets van Paris tot Bari
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Paris naar Bari, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Paris naar Bari te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Prijs naarmate vertrekdatum nadert
Treinmaatschappijen kunnen hogere ticketprijzen rekenen naarmate de vertrekdatum nadert. Prijzen in de komende dagen kunnen variëren van ongeveer € 61,90 tot € 360,90, maar kunnen aan verandering onderhevig zijn. Ons advies is om zo vroeg mogelijk te boeken om mogelijk tot 83% op uw reis te besparen!
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Paris naar Bari
De goedkoopste Paris - Bari treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 95,60 als je geluk hebt, of € 177,46 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 305,36 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Bari te reizen
Als u met de trein naar Bari reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
Eurocity is een grensoverschrijdende treindienst die grote steden in Europa met elkaar verbindt. Het is een joint venture tussen nationale spoorwegmaatschappijen in verschillende landen, zoals Deutsche Bahn in Duitsland, SNCF in Frankrijk en SBB in Zwitserland. Eurocity-treinen bieden comfortabele en handige reismogelijkheden voor passagiers, met voorzieningen zoals airconditioning, restauratierijtuigen en wifi. De dienst rijdt volgens een regelmatig schema en biedt verbindingen tussen steden als Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen. Eurocity-treinen zijn een populaire keuze voor reizigers die meerdere bestemmingen in Europa willen verkennen zonder het gedoe van autorijden of vliegen.
Flixtrain is een Europese goedkope treindienst voor passagiers die betaalbaar en comfortabel treinreizen biedt naar verschillende bestemmingen in heel Duitsland. Het is eigendom van en wordt beheerd door FlixMobility, het moederbedrijf van FlixBus, een populaire busvervoerdienst in Europa. Flixtrain rijdt op verschillende routes, waaronder onder andere Berlijn naar Stuttgart, Berlijn naar Keulen en Hamburg naar Keulen.
Frecciargento is een hogesnelheidstrein die wordt geëxploiteerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij van Italië. De naam "Frecciargento" betekent "zilveren pijl" in het Italiaans en de treinen staan bekend om hun strakke, moderne design en hoge snelheden. Frecciargento-treinen rijden op hogesnelheidslijnen en conventionele lijnen en verbinden grote steden in heel Italië, waaronder Rome, Verona, Milaan, Venetië, Florence en Napels. Frecciargento is een van de vele hogesnelheidstreindiensten die worden aangeboden door Trenitalia, waaronder Frecciarossa en Frecciabianca.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
Deutsche Bahn ICE-treinen (Intercity-Express), die snelheden tot 320 km/u (200 mph) kunnen halen, zijn hogesnelheidstreinen die worden geëxploiteerd door de Duitse nationale spoorwegmaatschappij Deutsche Bahn. Het exploiteert de ICE-treinen op zowel binnenlandse als internationale routes en verbindt alle grote steden in Duitsland, waaronder Berlijn, Frankfurt en München, en aangrenzende landen zoals Oostenrijk, België, Frankrijk en Zwitserland.
Italo, een dochteronderneming van de Italiaanse spoorwegmaatschappij Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), exploiteert hogesnelheidstreinen door heel Italië. De lancering in 2012 van Italo-treinen, die zowel conventioneel als hogesnelheidstreinen zijn, biedt reizigers snel en comfortabel reizen door Italië. De snelheid van 300 km/u zorgt voor regelmatig en comfortabel vervoer naar grote steden als Rome, Napels, Florence en Milaan.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
SNCF, de Franse nationale spoorwegmaatschappij, biedt TER aan, een uitgebreide regionale treindienst. TER-treinen (Transport Express Régional) verbinden steden en dorpen binnen regio's van Frankrijk en bieden lokaal vervoer voor pendelaars en toeristen terwijl ze de regionale cultuur, het landschap en de bezienswaardigheden verkennen via het uitgebreide netwerk van regionale routes. TER-treinen zijn langzamer dan de hogesnelheidstreinen, maar bieden een betaalbaarder en comfortabeler alternatief voor kortere ritten binnen de regio's.
TGV inOui, dat de traditionele TGV-diensten vervangt door een moderne upgrade aan te bieden, is een hogesnelheidstrein die wordt beheerd door de Franse Nationale Spoorwegen, SNCF en die het gemakkelijk maakt om ongeveer 50 bestemmingen in buurlanden zoals België, Duitsland en Spanje te verkennen. TGV inOUI is ontworpen om reizigers meer comfort en flexibiliteit te bieden, met functies zoals ruime stoelen, wifi en cateringservices. Het verbindt grote steden in Frankrijk en biedt een snelle, handige en comfortabele manier van reizen.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Ferrovie dello Stato Italiane is de eigenaar van Trenitalia, dat dienst doet als de belangrijkste treinoperator in Italië. De hogesnelheidstreinen Frecciarossa verbinden Milaan, Rome, Napels, Florence en Turijn met snelheden tot 300 km/u (186 mph). Frecciargento en Frecciabianca zijn twee andere hogesnelheidsdiensten die iets langzamer werken, maar connectiviteit bieden naar kleinere steden en dorpen. Trenitalia exploiteert regionale en intercitytreinen en biedt internationale verbindingen met buurlanden via EuroCity-treinen.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Tickettypes en faciliteiten van Paris tot Bari
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, FlixTrain en Frecciargento wanneer u van Paris naar Bari reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Standard
Een standaardticket op FlixTrain is een regulier ticket/tweedeklasticket. Het Flixtrain-standaardticket biedt u een comfortabele zitplaats, gegarandeerde wifi, toegang tot stopcontacten en één handbagage en één ingecheckte bagage met beperkte afmetingen.Second Class
In de standaardklasse van Frecciargento kunt u tijd doorbrengen op het FRECCE-portaal, genieten van een comfortabele reis in verstelbare stoelen, uw apparaten opladen via stopcontacten en heerlijk eten en drinken proeven in de FrecciaBistrò-bar.First Class
In Frecciargento's First Class profiteert u van alle voorzieningen van Second Class, plus ruimere en comfortabelere stoelen. Bovendien wordt u getrakteerd op gratis snacks en een klein welkomstdrankje, koffie of prosecco.Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Smart
Met de Smart ambiance ervaar je alle gemakken en diensten van Italo tegen een betaalbare prijs.Prima
Ervaar het beste van Italo met de Prima-sfeer, zodat u tijdens uw hele reis maximaal comfort en eersteklas services krijgt.Club Executive
Voor een nog luxueuzere en ontspannende reis kiest u voor de Club Ambiance. Hier zult u genieten van ultiem comfort en verwennerij met ruime, individuele zitopstellingen.Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Standard
TER-treinkaartjes hebben een vast tarief "Tarif Normal" en zijn geldig voor een enkele reis tot middernacht op de dag na validatie in perronstempelmachines. Sommige regio's bieden mogelijk kortingen buiten de spits.Second Class (The essentials)
Voor een praktische en betaalbare reis hanteert TGV INOUI twee tarieven voor tweedeklaskaartjes: The Prems Second, een betaalbare optie, en The Second, de klassieke tweede klas. Beiden kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geruild en terugbetaald. De Prem's-tickets zijn perfect als u op zoek bent naar de laagste prijzen, beginnend bij slechts € 15 en kunnen tot 4 maanden van tevoren worden geboekt.First Class (The comfort)
Eersteklastickets tillen uw reis naar een hoger niveau en bieden meer comfort en exclusieve voordelen, waaronder de mogelijkheid om zitplaatsen in de stilteruimte te kiezen. Bovendien biedt dit ticket flexibiliteit bij uw boeking en extra voordelen voor Second Class-functies.Business Première (The flexibility)
Business Première biedt premiumvoordelen zoals kosteloos omruilen of restituties en exclusieve voorzieningen, waaronder geavanceerde Wi-Fi en toegang tot Grand Voyageur-lounges, terwijl u tegelijkertijd flexibiliteit bij uw boeking garandeert.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Paris tot Bari CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?