Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Stuttgart naar Paris Trein
Vind het goedkoopste trein ticket voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Stuttgart naar Paris door trein
De reis van Stuttgart naar Paris door trein is 500,4 km en duurt 4 uur en 37 min. Er zijn 21 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 02:00 en de laatste om 23:20. Het is mogelijk om te reizen van Stuttgart naar Paris door trein voor slechts € 39,00 of zoveel als € 212,00. De beste prijs voor deze reis is € 39,00.
Laagste prijs | € 39,00 |
Reisduur | 4 uur en 37 min |
Aansluiting per dag | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui 21 |
Laagste prijs | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui € 39,00 |
Hoogste prijs | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui € 212,00 |
Eerste vertrek | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui 02:00 |
Laatste vertrek | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui 23:20 |
Afstand | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui 500,4 km |
Vertrek | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui Stuttgart |
Aankomst | SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui Paris |
Vervoerders | SNCF, TGV SNCF, TGV, DB - Intercity, TGV Duplex, FlixBus, DB - InterCity Express (ICE), BlaBlaCar Bus, Eurostar, RegioJet, TGV Lyria, TER, Arverio Baden-Württemberg, OUIGO, TGV inOui |
Trein Tickets van Stuttgart tot Paris
Vergelijk prijzen en tickets van Stuttgart tot Paris
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Stuttgart naar Paris, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Stuttgart naar Paris te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Prijs naarmate vertrekdatum nadert
Treinmaatschappijen kunnen hogere ticketprijzen rekenen naarmate de vertrekdatum nadert. Prijzen in de komende dagen kunnen variëren van ongeveer € 36,98 tot € 136,59, maar kunnen aan verandering onderhevig zijn. Ons advies is om zo vroeg mogelijk te boeken om mogelijk tot 73% op uw reis te besparen!
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Stuttgart naar Paris
De goedkoopste Stuttgart - Paris treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 49,76 als je geluk hebt, of € 68,29 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 93,20 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Paris te reizen
Als u met de trein naar Paris reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
BlaBlaCar Bus is een langeafstandsbusdienst die beschikbaar is in meerdere landen, waaronder Frankrijk, Duitsland en de Benelux. Het is een dochteronderneming van BlaBlaCar, een carpoolplatform.BlaBlaCar.Het bedrijf exploiteert bussen van en naar stations zoals Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milaan, Barcelona North Bus Station, Charles de Gaulle Airport 3, Annecy Train, Stuttgart Airport en Victoria Bus Station.
Eurostar is een hogesnelheidstrein die Londen verbindt met verschillende steden op het vasteland van Europa, waaronder Parijs, Brussel en Amsterdam. Eurostar, gelanceerd in 1994, heeft zich sindsdien gevestigd als een populair vervoermiddel voor vakantiegangers en zakenreizigers. Met snelheden tot 300 km/u bieden de Eurostar-treinen een snelle en milieuvriendelijke verbinding.
FlixBus, een langeafstandsbusmaatschappij, is actief in zowel Europa als de Verenigde Staten. Opgericht in 2013, is het uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen in Europa, met verbindingen naar meer dan 2.500 bestemmingen in 30 landen. FlixBus is afkomstig uit Duitsland en heeft zich snel uitgebreid naar buurlanden, waaronder Frankrijk, Italië, Denemarken, Nederland en Kroatië, terwijl het ook regelmatige diensten aanbiedt naar Noorwegen, Spanje en Engeland. Met betaalbare tarieven en comfortabele voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, stopcontacten en toiletten aan boord, biedt FlixBus een handige en plezierige reiservaring.
In 2013 introduceerde de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF OUIGO om budgetvriendelijke TGV-reismogelijkheden aan te bieden. Kies tussen de razendsnelle OUIGO Grande Vitesse, die snelheden van 300 km/u haalt, of de meer ontspannen OUIGO Classique, die een nostalgische treinreiservaring biedt.
RegioJet is een particuliere spoorwegmaatschappij die actief is in verschillende Europese landen, waaronder Tsjechië, Slowakije, Polen en Oostenrijk. Het bedrijf is opgericht in 2009 en is in 2011 actief geworden in Tsjechië. RegioJet biedt verschillende soorten treindiensten aan, waaronder langeafstandstreinen, regionale treinen en bussen.
Société Nationale des Chemins de fer Français, of SNCF, is de naam van de Franse Nationale Spoorwegmaatschappij. Verken de schoonheid van Frankrijk met SNCF-spoorvervoer en kies uit drie grote SNCF-treinen - TGV inOui, TER en INTERCITÉS - voor reizen op nationale, regionale en lokale routes, inclusief hogesnelheidstreinen die vertrekken vanaf de treinstations van Parijs. SNCF wil ook een revolutie teweegbrengen in duurzaam reizen door 's werelds eerste koolstofneutrale operator te worden en deze milieuvriendelijke service aan te bieden zonder extra kosten voor passagiers.
SNCF, de Franse nationale spoorwegmaatschappij, biedt TER aan, een uitgebreide regionale treindienst. TER-treinen (Transport Express Régional) verbinden steden en dorpen binnen regio's van Frankrijk en bieden lokaal vervoer voor pendelaars en toeristen terwijl ze de regionale cultuur, het landschap en de bezienswaardigheden verkennen via het uitgebreide netwerk van regionale routes. TER-treinen zijn langzamer dan de hogesnelheidstreinen, maar bieden een betaalbaarder en comfortabeler alternatief voor kortere ritten binnen de regio's.
TGV staat voor Train à Grande Vitesse, wat zich vertaalt naar een hogesnelheidstrein. Het is een soort hogesnelheidstrein die in Frankrijk en andere delen van Europa rijdt. De TGV werd voor het eerst geïntroduceerd in 1981 en is sindsdien een populair vervoermiddel geworden voor binnenlandse en internationale reizen. De TGV (Train à Grande Vitesse), verwijst nu naar een type trein dat op hogesnelheidslijnen in Frankrijk een snelheid van 320 km/u kan halen. In Frankrijk en Europa zijn er twee soorten TGV's die worden geëxploiteerd door SNCF Voyageurs: de TGV INOUI, die meer comfort biedt, en de goedkope TGV OUIGO.
TGV Duplex is een hogesnelheidstrein van de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF. Het is een dubbeldekstrein die snelheden tot 320 km/u (200 mph) kan halen en is ontworpen om passagiers op langeafstandsreizen te vervoeren. Het is ook milieuvriendelijk, met lagere geluidsniveaus en lagere koolstofemissies in vergelijking met andere vervoerswijzen. Dit treintype is inbegrepen in de dienst TGV inOui.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Stuttgart tot Paris
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Eurostar, OUIGO en RegioJet wanneer u van Stuttgart naar Paris reist.
Standard
Eurostar Standard-tickets zijn voor prijsbewuste reizigers en de meest beschikbare en betaalbare optie. Ze hebben echter een beperkte flexibiliteitStandard Premier
Eurostar Standard Premier-tickets bieden een premium economy-ervaring, ideaal voor rustig en comfortabel werken, maar tegen hogere kosten dan Standard. Dit ticket is inclusief extra beenruimte, gratis maaltijden en toegang tot tijdschriften.Business Premier
Business Premier-tickets zijn de eersteklas optie van Eurostar met comfort en flexibiliteit van het hoogste niveau, maar ook de duurste. Met dit ticket beschikt u over ruime zitplaatsen, heerlijke maaltijden geserveerd op uw stoel, toegang tot exclusieve lounges en toegewijde assistentie.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique heeft slechts één klasse, wat overeenkomt met reizen in de tweede klas. Daarom zijn de ticketprijzen goedkoop. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf € 10 voor volwassenen (afhankelijk van de bestemming) en € 5 voor kinderen, en OUIGO-treinkaartjes zijn alleen online verkrijgbaar.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse biedt een enkele klasse, vergelijkbaar met reizen in de tweede klas, wat de betaalbare ticketprijzen verklaart. Tarieven voor volwassenen beginnen bij € 10, afhankelijk van de bestemming, terwijl kinderen voor € 5 kunnen reizen. Tickets voor OUIGO kunnen alleen online worden gekocht.Standard
Standaardticket biedt een balans tussen betaalbaarheid en comfort. Passagiers kunnen luxe stoelen en gratis Wi-Fi verwachten, waardoor het een uitstekende keuze is voor prijsbewuste reizigers.Low cost
Lage kosten zijn de meest betaalbare optie voor degenen die zonder extra voorzieningen willen reizen. Passagiers kunnen echter nog steeds genieten van gratis Wi-Fi en een rustige reis.Relax
Passagiers die in luxe willen reizen, kunnen kiezen voor het Relax-ticket, dat ruime lederen stoelen en een ontspannen sfeer biedt. Dit is een geweldige optie voor degenen die willen ontspannen tijdens hun reis.Business
Business ticket garandeert privacy en comfort, met prioriteitsservice en behulpzaam personeel aan boord. Dit is een ideale keuze voor diegenen die een naadloze en stressvrije reis willen.Standard
TER-treinkaartjes hebben een vast tarief "Tarif Normal" en zijn geldig voor een enkele reis tot middernacht op de dag na validatie in perronstempelmachines. Sommige regio's bieden mogelijk kortingen buiten de spits.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Stuttgart tot Paris CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?